بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد
سرخط خبرها

جنگ نایب‌قهرمانی بین خیبر و مس در لیگ یک!

  • کد خبر: ۹۷۸۷۱
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
جنگ نایب‌قهرمانی بین خیبر و مس در لیگ یک!
در هفته آخر نیم‌فصل اول لیگ‌یک، خیبر و مس به‌دنبال رتبه دومی هستند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مسابقات نیم‌فصل لیگ دسته‌اول فوتبال امروز درحالی به پایان می‌رسد که ملوان از هفته قبل قهرمانی نیم‌فصلش را قطعی کرده است و تیم‌های دوم و سوم جدول مسابقه‌ای شش‌امتیازی برگزار می‌کنند. مسابقات دور رفت نیم‌فصل نخست لیگ دسته‌اول فوتبال درحالی برگزار می‌شود که ملوان بندرانزلی با ۳۶ امتیاز قهرمانی نیم‌فصلش را از هفته گذشته قطعی کرده بود.

قوی سپید خزر بدون شکست با خیال راحت در آخرین هفته نیم‌فصل در تهران میهمان تیم ویستاتوربین است؛ تیمی که اولین حضورش را در لیگ‌یک تجربه می‌کند و کار سختی مقابل قهرمان نیم‌فصل دارد. اگر ویستا بتواند ملوان را متوقف کند، در آن‌صورت بهترین هدیه را به ۲ تیم تعقیب‌کننده ملوان خواهد داد. خیبر خرم‌آباد با عبدا... ویسی و مس کرمان با فرزاد حسین‌خانی هردو ۳۲ امتیازی و در رده‌های دوم و سوم هستند که باید در آخرین هفته به‌مصاف یکدیگر بروند.

رقابتی فینال‌گونه و شش‌امتیازی که برنده‌اش نایب‌قهرمان نیم‌فصل خواهد شد و در رده دوم جدول قرار می‌گیرد. اگر ۲ تیم امتیاز‌ها را تقسیم کنند، در آن‌صورت هر ۲ تیم در جدول لیگ سرجایشان می‌مانند و تیم چهارم جدول، آرمان‌گهر، به‌دلیل اختلاف ۴ امتیازی نمی‌تواند جای یکی از این ۲ تیم را بگیرد. عبدا... ویسی در این هفته جمله‌ای بر زبان آورد که می‌تواند در فوتبال کشورمان جمله‌ای شگفت‌انگیز محسوب شود.

او گفت در تیم خیبر مشکل مالی ندارند، این درحالی است که بسیاری از تیم‌ها حتی در لیگ‌برتر هم گرفتار مشکلات مالی هستند. البته ویسی گفت انگیزه زیادی برای لیگ‌برتری‌شدن هم دارند. باید دید تیم خیبر می‌تواند تاریخ‌سازی کند و نخستین مرتبه به لیگ‌برتر صعود کند یا نه. مس کرمان هم از تیم‌های پرامکانات باشگاهی فوتبال کشور است و درواقع فینال نیم‌فصل بین ۲ تیم پول‌دار و مدعی برگزار می‌شود. خیبر خرم‌آباد ۷ هفته است که شکست نخورده است و ۵ برد متوالی هم دارد.

مس کرمان بعد از ۶ برد متوالی مقابل پارس‌جنوبی شکست خورد و نوار بردهایش قطع شد. قضاوت این مسابقه برعهده موعود بنیادی‌فر، داور شهرآورد پایتخت، گذاشته شده است تا همه اهمیت این بازی را حس کنند. آرمان‌گهر این هفته میزبان تیم استقلال ملاثانی است و به‌نظر می‌رسد ۳ امتیاز این بازی را می‌توان به حساب تیم دوم سیرجان واریزشده دانست، مگر اینکه شگفتی در کویر رقم بخورد. استقلال خوزستان ۲۶ امتیازی هم به‌پشتوانه سابقه طولانی در فوتبال کشور و هواداران زیادش از مدعیان صعود به لیگ‌برتر است. آبی‌پوشان اهوازی به‌مصاف تیم مس شهربابک، تیم رده هشتم جدول، می‌روند. پارس‌جنوبی با نتایج خیره‌کننده‌اش اکنون ۲۶ امتیازی است و در رده ششم جدول ایستاده است.

آن‌ها هفته گذشته با شکست‌دادن مس کرمان کار بزرگی انجام دادند و این هفته میهمان شهرداری آستارا هستند. پارس‌جنوبی اگر روند روبه‌رشدش همین‌گونه ادامه داشته باشد، از مدعیان صعود در نیم‌فصل دوم خواهد بود. این تیم سابقه حضور در لیگ‌برتر را هم دارد، اما این‌هفته کاری دشوار مقابل مس شهربابک خواهد داشت. خوشه‌طلایی ساوه نیز که داوود مهابادی به‌یک‌باره از این تیم جدا شد، باید به‌مصاف قشقایی شیراز برود. قشقایی هم تغیراتی در کادرفنی اش داشت. در انتهای جدول هم بازی جذابی بین ۲ تیم شاهین شهرداری بوشهر، تیم هفدهم، و تیم قعرنشین ماشین‌سازی شاهد هستیم.

در این مسابقه بگوویچ، هم‌وطن برانکو، حضور دارد و این پیرمرد کروات بار دیگر به فوتبال باشگاهی ما بازگشته و این‌مرتبه هدایت شاهین ته‌جدولی را به‌دست گرفته است. هر ۲ تیم ۵ امتیازی هستند و کار بسیار دشواری در نیم‌فصل دوم برای بقا خواهند داشت. باید دید بگوویچ چه تغییراتی در تیم شاهین ایجاد می‌کند. او آن‌قدر در کشورمان مربیگری کرده است که هم به زبان فارسی تسلط کافی دارد و هم به‌نوعی خودش را یک ایرانی می‌داند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->